Ny dag, nya möjligheter!

Febern har då smygit sig bort igen, får väl vänta och se hur länge de håller i sig..
men de blir nog skola för min del imorgon enda, har enda bara 2 lektioner, för idrotten kommer jag inte orka vara med på, för just nu håller min skalle på att sprängas,
och skolan blir av för att jag ska till farfar imorrn :$
så för mig blir de en lugn fredag kväll, tror jag iallafall! får väl se om de händer nå kul =)
tror att jag måste gå och packa nu? för de har jag inte gjort än, och skrivit klar svenskan har jag inte gjort heller, har skrivit 3 rader kanske? åh... den måste fan in imorrn, eftersom den skulle ha varit inne i måndags egentligen..
orkar inte...
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback