Everything feels so good now

Sitter i min ensamhet och dunkar musik för att hålla mig vaken, har sovit alldeles för få timmar inatt känner jag, kommer nog bli en tidig kväll ikväll, alldeles för trött för att orka göra någonting, ögonlocken är så tunga så de känns som om jag ska somna vilken sekund som helst!
Har iallafall varit rätt så duktig hittils, har renbäddat i sängen, påbörjat att tvätta, men de lär ju ta ett tag, för de va en ordentligen tvätthög! har även sopat av bil helvetet, och de va inte en lätt match, tog typ tusen år kändes de som, men eftersom de är plusgrader ute så blir ju snön så tung, så de tog ett tag! och de va inte lite snö som skulle bort heller..
Och nu händer? hm.. typ försöka hålla mig vaken!
( kvallan )
men jag saknar dig snutt! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback