rööööööök

dom har varit o lekt med rökmaskinen så hela ug är fan rökfyllt nu...
de luktar inte gott nån stans eller nå,
hahahahah wtf...

har fortfarande inte ätit heller :o
de här känns inte bra,
ska då iallfall till farfar och käka kl 4 :)
så då får jag i mig nå mat då iallfall,
för här verkar de då inte bli nån mat gjord för min del iallfall,

och de fula är att jag typ inte är trött heller,
har sysselsatt mig med att köra singstar och mariokart med adam och linnea!
lär väl inte bli att sova försen jag kommer hem imorrn eller nå,
får väl se hur de blir ikv,
om jag tar bussen hem inatt eller om jag stannar tills i morrn på dagen!
har inte riktigt bstämt mig hur jag ska göra än =)


tror jag är kär eller nå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback