Nyss

Nyss pratat med mamma och pappa om helgen =)
och jag fick fara :D
hade inte förväntat mig något annat heller men :]
så ikväll blir de väl att planera med linnea vilken buss jag ska ta,
asså blir de väl att packa lite också,
annars kommer jag bara känna mig super stressad i morgon :p
blir då att stanna i stan efter skolan på fredag, asså ta typ två bussen till boliden!
ska försöka att komma ihåg att packa ner kameran så ni får se lite av vad vi gjort (A)
kommer säkert hända en hel massa skoj :)

jag vet en sak som jag ska göra iallafall :]
men de får ingen veta,
de är min linneas och rebeckas hemlis :]<3


en av dom nyaste bilderana!

Kommentarer
Linnea säger:

exakt :}

Våran HEMLIS :D <3

2010-10-27 | 18:23:04
Bloggadress: http://mittlivleker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback