Värsta natten på väldigt länge

den här natten har varit jävligt konstig,
har sovit från och till hela natten, de är precis som om ngt har stört mig men jag har ingen aning om vad, de är bara en konstig känsla jag får, typ som om någon legat och kollat på mig eller ngt.. sjukt äckligt!
men jag är typ ändå inte trött nu, konstigt nog, eller visst är jag trött men ändå inte så farligt,
blir dock en hemma kväll ikv också skulle jag tro!
känner att jag behöver de med tanke på att jag inte sovit speciellt bra under veckan heller!

jag borde städa mitt rum idag också,
men de orkar jag fan inte,
så de sparar jag kanske te i morrn ist eller ngt ;)
mamma kommer typ döda mig men enda...



rekomenderar inte att tugga på en te-påse!
de är fan de äckligaste jag gjort i hela mitt liv!
visst håller du med linnea? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback