snart är lovet slut..

Snart är lovet slut, men jag är fan inte ledsen över de, har hänt så sjukt mkt under denna vecka så de är inte sant! jag är så otroligt glad, jag har inte varit så här glad på väldigt länge känner jag!
och jag har mina underbara vänner att tacka över att veckan hittentills varit hur bra som helst,
och den kommer nog fortsätta vara bra också!
för idag kommer linne<3
och nicke o malin skulle nog också titta förbi en stund senare,
så de blir nog åsm!
hoppas my kanske också kommer förbi, skulle vara sjukt kul<3

nu ska jag gå och fixa lite i mitt rum innan linnea kommer,
så jag skriver mer senare!


Kommentarer
my säger:

Sv: ja men de är klart att vi är :D

2010-11-04 | 12:04:43
Bloggadress: http://myranwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback