fanfanfanfan

Jag vet att jag bettet mig som en idiot,
men jag älskar dig,
och har alltid gjort,
du är min bästavän och kommer alltid vara,
du betyder så sjukt mkt för mig,
du är den enda jag litar på,
du är den enda som fått veta flera av mina hemlisar,
som ingen egentligen borde få veta,

jag har jämt så sjukt kul med dig,
men nu är allt borta?
pågrundav att jag är sämst i världen,

jag fattar inte,
jag ska alltid lyckas sabba allt,
alltid förstöra mitt eget liv,
alltid se till så att jag förlorar de som betyder mest,
jag hoppas verkligen att du kommer kunna förlåta mig,
för jag vill verkligen inte förlora dig gumman,
du är mitt allt!<3

snälla förlåt,
jag är sämst i världen och de vet jag,
och jag vet även att jag inte förtjänar en sån fin vän som dig egentligen!

men jag hoppas du kommer tillbaka,
för jag behöver dig!<3


Kommentarer
Nathalie Nyrén säger:

taack :)

2010-11-22 | 09:20:31
Bloggadress: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback