släptåg och brännboll!

idag har vi släptåg och brännboll på skolan!
hihi jag tror jag ska spela brännboll mot lärarna, jag är typ sämst på de men man kan ju alltid försöka, och man gör de ju mest bara som en kul grej.. man kan ju alltid hoppas på att man vinner, men gör man de inte så är de ju inte direkt hela världen som rasar ;)
jag ska försöka ta några bilder från dagen också!
men jag har slut batteri i kameran så jag kommer ta med mobilen och den är ju som inte den bästa, men ni får överleva, jag tar då några iaf =)

och ikv blir de att bara vara hemma och ta de lungt,
skulle vilja vara med ante men jag orkar som ändå inte,
vill vara rätt så utvilad till i morrn kväll och så!
men han kommer på skolavslutningen i morrn, asså skulle han komma förbi innan jag far i morrn kväll..
och han ska nog även komma och hämta mig på skolan på morgonen,
de är nog mest bara för att han vill sova med mig :$


jag måste faktiskt erkänna att jag saknar mitt långa bruna hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback