Kvällen

fick sluta tidigare idag, blev fort klar med svenska provet, men de var ju inte så svårt heller, typ 3 frågar om skulle kunna? och sista lektionen slapp jag, eftersom de var bild och jag var klar med allt på bilden!
hihi lycko mig :D
och ikv ska jag på kurs med pappa, så att jag får börja övningsköra sen ;)
hihi då är de bara att ni passar er, de är då vad antefjante säger iaf(a) men han skojjar hoppas jag :D:D
ska väl försöka hinna träffa ante ett tag sen också,
han skulle nog följa med hem efter kursen, och har jag tur sover han kanske här i natt också(a)
för han var typ ledig i morrn?!
men vii får väl se hur de blir med den saken! blir nog bra vikket som,
ska ju ändå vara med han i morrn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback