helgen och lite annat!

Ante klarade ju såklart körkortet ifredags!
så då var vi ( jag ante malin nicke )ute och körde några varv runt stan för att värma upp inför lördagen!
och på lördagen körde vi bil i 14 jävla timmar :o
asså jag fattar inte, vi for typ mellan halv och kvart i tre, och parkerade bilen hemma på gården i kg kl 03.30 :o
att vi ens orkade? :P
hahah men kul vare då iaf,
vi träffade massa kul folk,
även my och sara med dom sög...
nää men vi sjukt kul ;D
de är ngt vi nog måste göra om någon mer gång,
bara sen i fredags har ante kört närmare 90 mil :O

Och om ni undrar varför jag är upp nu, så har jag varit uppe sen 6 (a)
för ante sov här och han skulle i väg på RC! :D

Ikv blir de kurs,
i tre och en halv timme :o
jag som har jävligt svårt att sitta stilla, jag tror inte jag kommer klara de om jag ska va ärlig!!
jag längtar då iaf inte..

nä nu ska jag ta och gå o göra mig klar för skolan,
men om jag hinner så skriver jag senare ikv, :)


Du är de finaste jag har!
jag älskar dig otroligt mkt älskling<3
26 Januari 2010 var den bästa dagen i mitt liv(L)

Kommentarer
SIEL säger:

hagha, studenten iår :D??

2010-06-08 | 11:04:35
Bloggadress: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback