1 Juni

idag är de den 1 juni och början på en ny månad,
en månad som jag tkr om,
älsklingen fyller år i morrn :D
och jag fyller år de 29,
och skolan slutar den 18:e,
de är crusing nån gång men vet inte när,
jag börjar jobba den 21 :D på tuvagården,
ja som ni ser de finns mkt att se framemot denna månad,
fast de finns ju massa att se fram emot hela sommaren egentligen,
nu saknas egentligen bara solen och värmen,
den börjar komma lite gran, men jag tkr ändå de är små kallt eftersom de blåser :(

haha justja,
vad tkr ni,
visst har jag kommit in i bloggandet igen? :)

ikv kommer nog ante,
så vet inte om jag kommer kunna skriva så mkt då, känns dumt att sitta vid datorn när han är här!
men vi ska ha datorerna på So lektionen idag tror jag, så då kanske jag slänger in ett inlägg :D


Slänger in en bild på dagens outfit också ;)
bilden kanske inte är den bästa,
men ni får leva med den helt enkelt!

Kommentarer
Gabriella säger:

ha en fin dag :)

2010-06-01 | 08:17:44
Bloggadress: http://nyheter24.se/nextinfashion/gabriellas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback