muu drog just

myy for just hem, elr a för typ 20 min sen :)
så nu lär de bli att bara ta de lungt restan av kvällen, typ sitta här o bara chilla :]
har försökt hitta min jävla kamera också, men den e fan spårlöst borta,
har ingen som helst aning om vart fan den kan vara, för den står inte på samma ställe som den gjorde sist, och hittar jag den inte snart kommer jag fan döda ngn, för jag behöver den, och katten har bitit av usb-sladden till kameran också, henne skulle jag kunna skjuta elr ngt :o


asså har jag ont i huvet,
åååååå jag orkar fan inte...


bara för att jag diggar bilden :D


Kommentarer
my säger:

Sv; jaa KUK på han xD



vi ska döda han sen :D

2010-01-23 | 22:14:17
Bloggadress: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback