men palla

sitter och har så jävla ont i huvet så att jag bara skulle vilja dö :o
och skolan, jag hatar den, den kan fan gå och hänga sej, att man ska ha massa jävla tider att passa o att sitta o lyssna på nå jävla skit i typ 70 min ;o ta mitt liv förfan, har en såndär jävla negativ dag idag, men varför de vet jag inte, så idag/kväll kommer de inte hända så mkt, kommer nog bara vara hemma och sitta o göra i princip ingenting, ska sitta hemma o sura i min ensamhet, fast vad jag ska sura över de har jag inte kommit på en ;)
HAHAHAHAHAHAHAH jag är fan gay, men de står jag för ;) och jag vet ingen som läser de där kommer fatta, är bra jag och muu som fattar ;) hahah bra humor förfan ;D


Nej men vem äre där nu då ?
tror aldrig jag sett hon förr :)
HAHAH, nej jag skojas bara, de är jue lilla jag :]


Kommentarer
my säger:

Sv; hahah jag fattar inte :]

2010-01-13 | 16:49:16
Bloggadress: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback