första skoldagen efter lovet,

Första dagen efter jullovet avklarad !
och gissa vad vii fick veta på våran typ första lektion ? ;o
jo att de är nationella om prick en månad :o
jag säger bara : TA MITT LIV !
jag kommer inte stå ut, men jag MÅSTE !
ska de bli umeå för mej så måste jag.. har inget val.. och jag ska fan inte bo kvar i jävla fitt skellefteå, jag ska till umeå, eller hur my ? =) våran framtid, blir umeå, jag och min älskade my<3


Nej, nu ska jag gå och fixa lite saker, typ städa mitt rum elr ngt, för myy kommer hit sen efter maten elr ngt, för jag ska typ färga hennes hår elr ngt sånt =) och jag ska typ färga mitt eget också, men jag vet inte om jag ska färga hela brunt igen, eller om jag bara ska göra slingor, får sätta mej ner och tänka ett tag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback