torsdagen :)

Går dagen kunga,
kvällen spårade med amanda och fredde ;)
men skoj som fan vare då iaf :)
vi såg film, körde cross :D
kan jue som säga att freddes cross inte går lite fort ;o jag höll fan på att dö när jag åkte den, menmen, jag lever jue nu iaf :D

hursomhelst, idag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle typ vara med amanda och karro ikv, säkert några fler också, eller ska vara med dom om inte andreas kunde, men jag hoppas han kan, iaf ett litet tag (A)
vi ses jue vad som händer :)

Imorrn skulle jag då typ vara med amanda och fredde igeen,
amanda ville så gärna, så vi ser jue ;)

Hahah har lånat amandas moppehjälm nu också, så den kommer jag använda tills hon kommer hem från bure i morrn, för den e mkt skönare än vad min e :]



denna flicka kungar er alla !<3
OverAndOut !
// benitaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback