jag vet...

Hej bloggen och alla läsare !

Jag vet att jag e sämst på att skriva, men glömmer bort min egen blogg, skriver alltid på den andra (A)
Läs den vettja ? :)
www.raggarbruudarna.blogg.se
Hahah den kanske itne är så bra men den funkar iaf,
men där är jue inte heller så bra men,
ibland behöver man skriva av sej och då äre bra att man har en blogg att skriva på,
dom som läser den kanske inte tycker att dt man skriver om är så jäkla intressant men ändå (A)
jag bryr mej egentligen inte om vad folk tycker men dt skulle ändå vara kul om folk som läser bloggen kunde kommentera ? (A)
typ säga vad som tycker om den också, ni fattar säkert hur jag menar lixom :)

Men nu ska jag ta och göra mej klar för att dra iväg till idah, och om jag har tur kankse jag träffar andreas ikv :)
träffade iaf han igår<3
han e mitt allt ! <3

OverAndOut
// benita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback