Jadu vet inte vad..

Ja, vet som inte vad jag ska skriva om, men känner mej ändå tvungen att skriva ett inlägg :)(A)

Ja, idag blir väl att typ bara ta dt lungt, kanske dra förbi nere hos farfar sen eller ngt, kanske är med ngn också men jag vet int, har då rätt mkt att fundera på nu iaf, för jag vill flytta ! men jag kommer aldrig att få dt för mamma och pappa, kommer fan inte stå ut med dt här längre, jag vill bo här !! trivs så jävla mkt bättre här än vad jag gör hemma, seriöst, har inte mått så här bra på jävligt länge som jag gör nu, vill bara stanna hela mitt liv här, okej dt kanske var att överdriva men ändå..

Aja, dt blir väl som dt blir då, kommer då inte få som jag vill denna gång iaf, men ska snacka med dom när jag kommer hem sen iaf, nöjer mej fan med varannan vecka om dt skulle vara så (a)

OverAndOut !
// benitaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback