helvete !

Seriöst kan dt bli värre eller ?
jag kan fan inte göra ngt rätt,
allt jag gör blir bara fel,
tillomed ska man lyckas göra sin bästavän besviken på en,
jag fattar fan inte hur jag lyckas med dt här,
helvete så dålig jag är !

Jocke seriöst,
du vet att jag tycker grymt bra om dej,
vill inte bli ovän med dej nu,
du är den bästa som finns på denna jord,

du ställer alltid upp när dt är ngt,
jag finnas alltid där för dej om du behöver hjälp elr ngt,
alla våra skratta

Minns du förra gången ?
när jag va snäll och hjälpte dej att rensa typ 18 liter bär ?
jag vill inte förlora alla minnen med dej,
jag vill få fler minnen med dej,
för du är den som gör att mitt liv får alla värdefulla skratt,
snälla, jag vill inte ge upp allt dt här nu..



JockeBästavän,
förlåt för allt !
du vet att du betyder vad som än händer !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback