Godmorgon !

Hej bloggen !

Jag själv tkr att jag blivit bra på att skriva nu, men ni kanske inte tkr dt ? (a)
jag e då bättre på att uppdatera på den andra bloggen, så läs den ?
www.raggarbruudarna.blogg.se
för på den här bloggen äre lätt att dt bara blir snabba tråkiga inlägg, (a)

men hur som helst, idag blir nog att vara med ngn kanske, martin o dom igen tror jag :)
dom sa då igår iaf att jag skulle vara med dom idag, men vi ser väl vad som händer, hade lovat vicky också, asså typ anders med, asså vill jag typ hinna vara med nille o markus och dom med jue (a)
ingen lugn helg dt här inte, menmen, dt blir nog bra ändå, hoppas jag då iaf ;)

Men ska dra mej från datorn nu iaf, blir väl att börja dra sej utåt snart eller ngt, ser väl när boysen vaknar till liv, kanske vid 2 eller ngt ;) hahah nej men jocke bruka va vaken rätt tidigt (a)

OverAndOut !
// benitaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback