förlåt för dålig uppdate ;)

hej

asså förlåt för min dåliga uppdate(A) men jag har inte mått så bra på sista tiden, eller dom senaste dagarna, dt börjar bli bättre nu men ändå, kommer nog inte vara lika bra på att skriva på ett tag, försöker vara glad och positiv, men på insidan ejag egetnligen rätt så nere, orkar inte prata om allt som hänt nu, dt känn bara jobbit

Skulle fan göra vad som helst för att kunna fara och vara med älsklingen i umeå nu asså, kommer inte träffa han på typ 100000 år nu, eller okejdå, kanske var att ta i, men ändå, jag vet att dt kommer dröga ett tag, dt har han jue själv sakt men, dt är bara att försöka se dt positiva i dt hela ;)

Just nu sitter jag och väntar på att jocke ska komma o hämta mej (a)
OverAndOut !
// benitaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback