Älskling ;*

vet att du säkert inte kommer läsa dt här men, jag skriver dt ändå !

Älskar dej så otroligt mkt,
har aldrig känt så här för ngn tidigare,
ett liv utan dej skulle inte funka,
saknar dej så otroligt mkt,
varje sekund som går finns du i mina tankar,
är så jävla glad för att jag har dej i mitt liv,
JAG ÄLSKAR DEJ ÖVER ALLT ANNAT ! <3

Andreas, jag önskar att du var här,
men du kommer jue tillbaka snart,
eller ja jag hoppas dt,
annars löser vi dt på ngt sätt,
för jag vill inte ge upp allt vi har,
inte en chans,
ska göra allt jag kan för att dt ska funka isf,
dt går jue bussar eller hur? :)
dt här ska inte få sabba mellan oss,
du är mitt allt,
min livskraft,
min dagliga drog,

2 Augusti,
datumet som förändrade mitt liv,
dt bästa datumet som finns på denna jord,
snart 2 månader med dej bejb,
och fler vill jag att dt ska bli,
men jag vet inte vad du vill,
men jag hoppas,
för jag älskar dej av hela mitt hjärta,

Älskling,
jag kommer aldrig glömma dej,
eller alla underbara stunder med dej,
tar dt slut,
kommer jag alltid minnas dej,
alltid minnas alla stunder med dej
kommer alltid minnas allt som har med dej att göra,


AndreasSjölander, du är mitt liv, mitt allt !
Älskar dej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback