Sista inlägget innan nästa vecka,

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, har nyss skrivit klart min bok recension och skickat iväg den till min svenska lärare, den skulle varit inne i onsdags egnetligen, men jag fick dispans eftersom jag var sjuk hela förra veckan (A) lycka mej där ;D
borde gå och packa klart dt sista till fjällen nu egentligen =)
men ska göra dt snart, har ändå inte så mkt att packa ner, är nästan helt klar ;)
kommer jue inte kunna sitta vid datorn på en hel vecka nu ungefär, jag kommer typ avlida, kommer sakna min dator hur mkt som helst, men tur att jag har min mp3 och min mobil med mej till fjällen ;D

Hoppas ni får ett bra lov här hemma, kommer saknar alla kompisarna (A)



Och idah, jag hoppas allt löser sej för dej nu,
men bara så du vet,
du kan ringa även fast jag är i fjällen,
jag är med dej ändå,
jag slutar inte bry mej bara för att jag är långt bort,
hoppas du vet dt,
JAG ÄLSKAR DEJ GUMMAN (L)



Slänger in en ego bild också ;)(A)

Hejdå!
vi ses nästa vecka :D

Kommentarer
Idah säger:

ha en bra resa.

älskar dej till döden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback