Kvällen =)

Drog till hamn och va med my =)
vi gjorde inte så mkt,
typ köpte godis på tempo, sen gick vi till hennes pappa och såg film =)
vi såg fucking åmål, har typ aldrig sett den :]
men den va bra iaf, man fick sej ngra skratt :]

och troru inte andreas hade kommit hem när vi gick tillbaka till hennes mamma ? xD
inte kul ^^
fick massa konstiga blickar om alltid,
fick jag på stan igår också ;o xD
vet inte riktigt vrf men, han har väl ngt emot mej, eller så är han bara på blick humör när han ser mej ^^

Hahah hur som helst,
dt blev en rätt lugn kväll ikv iaf=)
men dt va skönt,
eftersom att går kvällen inte blev så jätte lugn, eller ja efter 11 va den väl rätt lugn, men som inte så mkt, somande typ vid halv 3 och vaknade 9 som sakt, så dt blev inte så mkt sömn, och därför va dt skönt med en lugn lördag kväll!
tror dt kommer bli en rätt så lugn lörda kväll nästa helg också :]
för då är jag nämligen i boliden, och då brukar dt inte hända så mkt (A)

Menmen, nu ska jag typ börja dra mej mot sängen eller iaf mot mitt rum :]
God natt alla sötnosar :*



bjuder på denna bild som är från i våras nån gång :]
RISBILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback