Gårdagen ägde :D

Seriöst, går dagen va så grymt kul =D
okej inte skolan då,
men kvällen va helt underbar, har inte haft så kul på grymt länge, va rätt mke fylla men dt va kul ändå, i slutet innan vi började dra oss från stan mot a-torp va jag tyvärr den ända där som va nykter, så jag var tvungen att ta hand om alla fyllisar ;) men kul vare då iaf, man fick sej ett gott skratt under kvällen asså :D

Aja, blir kanske att dra sej in mot stan och a-torp ikv också då :) om jag nu orkar, känner mej rätt trött och sliten efter gårdagen, fast varför vet jag inte riktigt, men kan berö på att vi kom in hos karro typ 1 och sen låg vi o prata till typ 2 asså somnade jag inte direkt efter dt, asså sen vaknade jag typ vid 9 eller va klockan nu va, dt var då tidigt iaf, alldeles för tidigt tkr jag, men jag kunde inte somna om heller, så jag låg och lyssnade på när karro snarkade ist ;) :] vikket inte var super kul, men dt fanns inte så mkt annat att göra heller ville som inte väcka henne heller, förstog att hon skulle vara rätt sliten efter gårkvällen ;) :]
MEN SUPER KUL VARE IAF, NGT SOM MÅSTE GÖRAS OM!



karro gumman, utan dej skulle livet inte vara värt ngt,
jag älskarej så grymt mkt,
du är en av mina bästa vänner!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback