FIXAT !

har fixat min jävla praoplats nu :)
blev på resturangen på skeria, dt funkar nog, kommer jue få gå en bit, kommer få gå från stan men dt funkar nog, börjar visseligen halv 8 och flutar 16 =/ men dt funkar nog =)
jag får se till att dt blir bra och funkar, få ta en tidig buss in till stan, så att jag slipper stressa, för jag kommer inte orka springa, nog för att dt inte är så långt men, är jue som bara över bron egentligen, men jag tkr dt känns långt, men dt kan jue ha sina orsaker :]
Hahah,

i morrn börjar jag iaf 10.40 =D
fatta glaf jag blev då :)
menmen, vii fick typ nån hemuppgift :]
Nää justja, jag har ju läst ut boken så jag behöver inte läsa, så jag kan sova =D
hahahah ägdaa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback