rubrik

vi har haft engelska prov idag ;)
jag trodde de skulle gå åt helvte, men de gjorde de faktiskt inte (A)
elr jag tror då iaf inte de, jag tycker själv att de gick rätt bra,
bra för att inte ha plugga nå iaf ;)

nu sitter jag hemma och ska snart gå tillbaka till skolan igen, sen efter skolan blire väl att fara ner till stan och vara med några små människor =)
vet dock inte vikka som kommer men de blir väl en fin överraskning ? (A)
Haha de tycker då iaf jag typ ;)

men nu ska jag gå och packa klart till boliden, elr packa och packa,
ska kolla så att jag inte glömt något viktigt ;)
typ laddare elr nå, de gjorde jag en gång, de va ingen höjdare, utan mob en hel helg, inte de roligast jag vet (a)

 men nu ska jag skynda mej så att jag inte kommer försent sen lixom skulle inte vara så bra,
har lixom försovit mej hela den här veckan ;s ;o
inte bra, tror jag sitter lite på kvarsittnings gränsen snart asså ;o

pusspuss

Ds, skriver kanske senare ikv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback