rubrik

Jag vet seriöst inte om jag orkar med de här längre,
allt jag gör blir seriöst ett helvete,
inget bli bra, allt blir bara fel, inget är som de borde vara,
precis när man har nått toppen, elr iaf den topp så att man mår bra och får känna sig lite lycklig, så faller man ner och måste börja om igen, fyfaan vad jag hatar de !
jag vill ha ett normalt liv som alla andra, men de kan jag inte, för jag e helt misslyckad, och kan inte ha ett bra och lyckligt liv i skratt, utan mitt liv är fyllt av tårar,
så har de alltid varit, de har aldrig varit bra, elr jag försöker ju få de bra, men alltid när jag just fått de, så äre alltid nåt som ska försöra så att allt blir ett helvete igen...
jag va nyss lycklig och hade fått massa nya kompisar som jag älskar att umgås med, dom e fan hela mitt liv, elr som va då iaf de..
men nu har min mamma hittar på att jag inte får vara med dom, för att dom inte är bra för mej, elr nåt inte fan vet jag vad som snackar om , jag tycker då att hon har helt jävla fel iaf, vrf kan hon inte låta mej vara med dom jag vill vara med ?
hon har ju sett att jag kan sköta mej ? :O
jag super inte som dom andra, jag röker inte, jag snusar inte, jag knarkar inte ?
jag har ju gjort som hon har sakt, skött mej, jag sköter skolan så gott jag kan även fast kanske inte alla mina kompisar gör de, ?
vad äre då som e så faligt med att jag e med dom ?
hon har ju sett flera helger efter varan att jag kan sköta mej ?
dom har druckigt och varit fulla som fan, men har jag de ?
nej jag har vågat stå emot och inte dricka ett skit, men va får man för de ?
jo massa skit av sin mamma och pappa som påstår att dom inte är bra för mej, men de är väl inte dom som ska bestämma vem jag e med elr äre de ? :o
jag fatttar inte ett skit, jag vill ju vara med dom som gör mej lycklig, och de gör mina kompiasar, de är ju fan dom som får mej att orka med all skit som jag egenliten inte skulle orka med annars,
och nu utan dom vafan blir jag då ?
typ inget, en ensam lite skit som bara får sitta hemma medan alla andra är ute och ha kul med varandra ....

Men jag kommer ändå aldrig glömma mina underbara vänner,<3
jag kommer alltid älska er<3
ni kommer alltid vara dom som betyder mest av allt i mitt liv, ni gör mej lycklig, elr ni gjorde då iaf <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback