spårade elr ? ;)

Hahah jämt när man är med er så spårar man.. Jag amanda och tim kan seriöst inte vara med varan utan att spåra ;)
Men skoj som fan har vi då varje gång jag är med er :) igår hoppa vii på studsmattan som tim redan satt fram även fast de är massa snö kvar :O lite konstigt men är man en TIM så är man ;) ( de har snöa hela natten tyyp :o  )

Idag har de inte hänt så mkt, jag har mest bara tagit de lungt för att jag va lite sliten från gårdagen, när vii både gick och cyklade långt.. vi gick från tim upp till ica maxi och de är en jävligt bra bit, typ 3 km elr va de nu är, vi gick dit för att köpa godis, men när vi väl kom dit vare ingen som va godis sugen längre typ, men vi köpte lite iaf ;) bara för att vi gått så långt, och när vi kom hem körde vi CS turnering, de gick sämst för jag å amanda, men de är ju inte precis vårat fel att tim typ är kung på CS ? :O

men nu ska jag gå och städa lite mer i mitt rum, för de behövs verkligen !

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback