rubrik

Saknar de som fan, jag vill tillbaka har fan aldrig haft så jävla kul som jag haft de här lovet =) fyfan vad jag längtar tillbaka, den 27 med er kommer ju fan äga hela världen, amanda tim nicke lina johan rille osv osv fan va skoj den helgen kommer  vara, längtar som fan redan nu asså =)

hahaha, nu kan jag ju kanske berätta lite om mitt lov (= har ju varit hos nicke typ halva lovet, skoj som fan vare, vi har varit med hans bror typ hela tiden å kört skoter, de va skoj som fan, asså har jag till å med kört SJÄLV! de va jag lite stolt över i början, men inte så mkt nu längre, jag va åk rädd som fan när jag åkte med johan å nicke, men inte då jag åkte med björn, och varför vet jag inte, för han körde minst lika fort som dom... hahah, men hur som haver, såvare skoj iaf, =)=) jag vill då jäkligt gärna göra om de igen :D:D<3

Asså just de, sorry att jag inte skrivit på ett tag, men de är för att jag inte varit hemma, men nu ska jag börja skriva oftare igen, de lovar jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback