rubrik

Idag finns de typ inte så mkt att skriva om, de har inte varit nån spec dag eller så alls..
förutom att jag typ har lyckats övertala niklas att följa med till byggsiljum och åka på lördag, skulle va kul om han följ, för de är inte så kul att åka själv, maria emilia å dom ska ju med men ändå.. :) vill att han ska vara med ändå :D

Asså snacka jag med lina idag, och hon å fanny ska med till nicke den 27de, fyfan vad jag längtar, för vi kommer ha så himmla skoj så de är inte klogt ;)
men nu ska jag dra och äta någonting för jag är lite små hungrig, och efter jag ätit nåt ska jag nog se nån film eller nåt :)

Lina jag saknar dej<3
Niklas jag älskar dej<3

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback