Jaadu, dålig på rubriker... ;)

Idag var jag ju som sakt med amanda efter skolan vi hade rätt kul, även fast vi inte gjorde så mkt, vi typ mest satt och snacka om massa saker, typ mest om sånt som hänt i somras och sånt, typ gammla minnen sånt som man längtar tillbaka till, de som man vill ska hända igen, en ny tid fast med samma saker som man gjode i somras, typ festivalen och alla sånna minnen som man har, dom minnenrna som man aldrig vill glömma =)
Vi har gjort så mkt tsm som man vill uppleva igen så de är inte sant asså... fan vad vi kinga då vi är i farten!
 
Som den kvällen jag och amanda sov hos lillamanda i hennes  mammas sovstyga, när vi skulle ha filmkväll men de spåra lite, för ni hade fått i er för mkt monster och redbull, så ni sprang runt amandas kvarter i bara BH och TROSOR! medan jag inte orkade för jag va inte de minsta påverkad av allt vi druckit, ändå hade jag typ druckit lika mkt som nu ;)
Haha fan vad man kan skratta åt sånna minnen idag asså, men man kan då konstatera att vi haft jävligt skoj tillsammans! =)

Hahah nu ska jag inte prata om alla minnen för då börjar man bara längta tillbaka alldeles för mkt, och nu vill vi inte bli ledsna över de som hänt för länge sen, nu ska vi tänka på att vi ska försöka skaffa nya fina minnen! för de är vi bra på, tex den dagen vi skolka en halv dag för att fara ner till stan och fara på Campus.
bara för att Niklas och Alex va där.. :) men skoj va de iaf :D

Nu känner jag för en ego bild i slutet ;)



B.nilsson

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback