Haha vad säger man ? :)



Lina och niklas är bland dom mest underbara i mitt liv<3

Lina du finns alltid där om man vill prata, dej kan jag prata med allt om, du både lyssnar och förstår<3

Niklas du är den mest underbara person som finns i mitt liv, jag älskar dej<3

Alla underbara stunder med er kommer jag alldrig glömma<3
Vill alltid att de ska vara vi tre<3




Jag får absolut inte glömma min underbara bror som jag avgudar till 1000<3
Jag älskar dej nu bror och jag kommer alltid göra de, för du betyder så otroligt mkt,
sen du kom in i mitt liv har allt blivit mkt roligare, dej kan man alltid prata med =)
Du kanske inte alltid fattar vad man menar, men du finns ändå alltid där (A) och de är jag jävligt tacksam för<33

Jag saknar och älskar er allihopa<3

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback