vet seriöst inte...

vet seriöst inte om jag orkar sitta o åka bil så länge..
lovade jonna igår att följa hennes mamma ikv o hämta henne i btk, men nu ska vi tydligen hämta henne och BENNE ;o i ånäset, för dom va på väg dit.. ;s och jag vet inte om jag orkar, dels för att jag försöker undvika BENNE, och dels för att de e långt till ånäset, de är fan 7 mil en väg ;s fatta lång tid de ska ta båda vägarna ;o
sitter just nu och funderar över om jag verkligen orkar åka bil så länge, hade varit en sak om jag åkt med typ pappa elr mamma, men nu ska jag jue åka med JONNAS mamma ;s asså visst jag känner ju hennes mamma och så, o jag tycker jue att hon e snäll men, asså jag vet änså inte ;o

HJÄLP MEJ ATT BÄSTEMMA MEJ ? (A)
har lite problem justnu,
o eftersom jag vill undvika BENNE så känns de lite smått som att jag inte borde fara, men jag vill jue ändå på ett sätt vara med jonna jue ? =)
aja måste seriöst ta och bestämma mej snart asså, de e ju som inte så himla jätte länge kvar tills vi ska åka isf, jag måste jue tänka på att jag ska hinna cykla hem till jonna också, o de är typ 3-4 km till jonna från mej ;s

men nu ska jag dra och packa lite ifall jag ska fara, för då blire ju att sova hos jonna, annars kommer jag komma hem jätte sen, och då pallar jag jue inte joypeak i morrn jue ;o
och dit ska jag :D

SES VI DÄR KANSKE ? :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback