SOMMARLOV =D

De känns seriöst inte som om vi har sommar lov nu =/
jag vet inte riktigt vrf, men de finns som en känsla där inne att vi har skola på månda =/
hahh de e ba jag som e lite cp för tillfället tror jag (A)

aja idag har de varit joypeak =)
de va väl rätt ok, fast de sög egentligen men, de va roligare när man va mindere, elr va vare väl ba de att man va med helt fel personer idag.. =/
Jonte o jenny o amdanda o ida vare inget fel på =)
men de va nog på kvällen jag va med lite fel.. de började då inte så bra.. men allt e då löst nu iaf :)

börjar som känna mej lite trött nu också.. men sova blire då inte än iaf ;)
måste ju vänta på att jonna ska komma först, om hon nu kommer ;o
man vet ju aldrig,

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback