shit va dålig (A)

Asså shit så otroligt dålig jag har blivit på att skriva :]
jag har typ inte haft tid (A)
har gjort så himla mkt den senaste veckan så jag har bara inte hunnit med att skriva asså, de skäms jag nästan lite för(A)
menmen, ska försöka bli lite bättre, (A)
vet inte riktigt om jag kommer lyckas så jätte bra med de men vi får väl se hur de går med den saken =)


jag har ju hunnit fylla 15 nu ;D
så jag kör moppe seriöst varenda fucking dag nu asså ;D
är ju i boliden hela veckan, så jag kör med alla coola grabbar här ;)
har varit skit kul faktiskt, gillar att umgås med dom till max =)
dom e fan dom bästa som finns i världen ;D

men nu ska jag nog dra o sova elr ngt ;)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback