rubrik

Vet lixom inte om jag vågar skriva om de som hänt igår, för då tycker bara alla att jag är cp som gör de, men jag kan ju iaf säga att de va rätt kul =)
Amanda&Amanda gårdagen glömmer jag fan inte<3

Och igår kväll när jag va hos lillamanda så gick min mobil sönder också :( de va ju inte precis de som jag ville skulle hända, de är typ 1000000 gången den går sönder, de är inte kul.. mamma skulle lämna in den idag när hon va på stan, men de fick hon inte, för de va nå papper sen förra gången den va inne som vi va tvunga att ta med, asså sa dom att jag kanske skulle få en ny eftersom den varit på lagning förr :D då blev jag glad :D:D

Och om denna dag vet jag inte om de finns så mkt att säga, har typ varit på skolan så klart ju, asså har jag packat lite för i morrn far jag till boliden =) de kommer väl bli rätt kul ska typ vara med JOCKE :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback