rubrik





Ja, idag ska jag då spela match =) ( bilden har ingen med de att göra, men den va snygg så då fick den va me )
Jag hoppas att matchen går bra =) de borde den göra, va ju med förra året också =)

Och idag skulle nicke hans mamma och pappa kanske komma förbi och fika =) för nicke va tvungen att fara till stan och köpa nya skor! han hade tydligen gått sönder, hahah jag är inte spec förvånad över de om jag ska vara ärlig! ( varför de vet jag inte )
Men snart äre ju skola också, vi får väl se om jag ens är hemma då han kommer, skulle va kul.. men jag ska ju till han på freda så de spelar egentligen inte så jätte stor roll, menmen.. lite förhoppning har man väl ändå gissar jag :)

I morrn har vi prov också :( men de borde gå bra ändå, för jag kan typ de mesta tror jag, ändå har jag varit sjuk ganska mkt då vi hållt på med orkunskap och sånt skit i svenskan..
Och på torsda ska väl jag och amanda ha våran efterlänktade kvarsittning ( NOOOT )
Vii vill inte men måste väl, för våra lärare har kommit på att vi måste ha de bara för att vi ( råka ) skola förra veckan, ändå missa vi inget spec egentligen, men vi måste ändå :( de suger, men de är ju bättre att göra bort de nu, än att vänta med den och ta den senare =)

men nu ska jag pysa iväg och göra mej klar innan jag ska gå till skolan =)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback