rubrik

Idag har jag kommit fram till att jag är trög och helt jävla efterbliven, jag fick dock hjälp att jesper amanda och rasmus att komma fram till de, nicke hjälpte nog också till lite ;)
men är jag trög och efterbliven får jag väl vara de då, jag mår ju som inte sämre av de iaf, tror jag då inte (A)

Haha, i morrn ska jag spela hockey match mot emilia, vi får väl se hur de går, inte så bra skulle jag lixom tro iaf, för jag är typ sämst på att åka skridskor (A) men man får väl göra sitt bästa av saken och hoppas på de bästa :) jag hoppas att jag inte ska ramla iaf, för då blir de lixom typ lite pinsamt, menmen :)

idag har jag varit på stan och köpt födelsedags present till mamma pappa och nattis :) hoppas att dom blir glada för de jag köpt :) tänker inte avslöja vad de är försen senare, i fall nån skulle råka läsa de av dom.. (A) då blire ju inte så kul lixom..
Och när jag for till stan trodde jag att jag skulle dö, för när vi hade åkt en bit upptäckte jag att jag hade glömt min mobil hemma på köks bordet, de va inte så smart menmen, ibland måste man klara av att leva utan den ett tag, även om jag vet att de är svårt, men de finns inte så mkt att göra åt den saken ;)

Nu ska jag iaf gå och packa tror jag ;)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback