rubrik

thihi jag vakna typ halv tolv idag ;D och när jag då kollade på mobilen hade jag fått typ 15 sms, gissa vem dom va från ? jo niklas så klart =)
 
Men i alla fall så har jag varit på burträsk marknaden med mamma och pappa idag, rätt skoj om jag ska vara ärlig :)
jag köpte en födelsedags present till min pappa, för han fyller snart år :)
asså köpte jag en Dc tröja till mej själv :D
och mamma köpte tre munkar som vi åt i bilen innan vi åkte hem, de va typ gott :) men jag har bestämmt mej för att sluta äta massa godsaker, de är inte bra för kroppen, man blir bara tjock av de och de är inte så braa...

Och just ja, får ju inte glömma att skriva om gårdaggen, när jag gick typ hur långt som helst, skulle inte förvåna mej om de va typ 4 mil eller nåt sånt, men de va skönt att på frisk luft, men jag va helt död när jag kom hem igen ;P
och efter middan for jag ju till farfar eftersom han fyllde år då, min faster och hennes kille va där, men dom for typ nästan på dirr när jag kom.. asså fick jagf ju tårta då så klart :D de va gott men jag fick ont i magen :(
Och sen på kvällen for jag på Ug, kanske inte de mest roliga menmen, hade då iaf nåt att göra :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback