Varför?

varför kan inte jag bara vara som alla andra ?
vrf ska jag alltid vara så udda ?
alltid vara den som inte passar in..
alltid den som gör misstag,
alltid den som gör dom största misstagen i världen, sånna misstag som är oförlåtliga,

den som alltid ska förlora dt som borde betyda mest av allt i livet,
varför kan inte jag få ha en normal syster ?
som finns där för mej, som lyssnar och stöttar, och man kan vara med när man har dt jobbigt,
dt har jag aldrig fått uppleva, för min syster vill inte vara min syster, för hon typ hatar mej,
likadant med min bror, om jag ändå kunnat få chansen ?
att bevisa att jag verkligen älskar mina syskon, för dom ligger närmast hjärtat vare sej ni tror dt eller ej, men ni är dom jag verkligen älskar,
om nii ändå bara kunde förstå dt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback