Lovade jue (A)

Jag lovade jue att jag skulle försöka börja om att skriva igen, =)
så dt är väl bäst att jag håller dt den här gången då :)

Iaf, idag har jag inte gjort så himla mkt, har typ legat och sett film en hel del, asså har jag hunnit med att följa mamma på solbacken o hanlda också :)
asså har jag varit med andreas, han kom förbi efter skolan ( som vanligt ) hahah !
han skulle komma ikv också.. hahah han e typ här varje dag ;)

I morrn lovade mamma iaf att hon skulle slinga mitt hår ;D
då blir jag glad, har ju ingen kamera på min mobil,
men hhhaahahah jag kom jue på att vi har digital kameran ;)

nae, nu ska jag ta o dra mej vidare ;)
Pusspuss
// benita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback