Jahapp

Skratta elr gråta de är de som är frågan..

De känns som om man lever ett annat liv, ett liv som inte har nån mening,
Allt va så bra när de va vii ?
Sen en dag försvann du bara bort..  Hoppas att du ska komma tillbaka snart.. jag vill ha dej tillbaka i mitt liv..
Du betydde så otroligt mkt för jag,
Alla känslor och tankar gör så ont i mej !
Alla tankar och känslor har blivit som en mardröm,..

Jag saknar allt, jag saknar din underbara kropp, jag saknar dina skratt, jag saknar din hud under mina fingrar, jag saknar din närhet, jag saknar allt som har med dej att göra !


Kommentarer
Rebbsi säger:

haha ja jag älskar den låten typ :D xD hehe,,

2009-04-19 | 00:14:51
Bloggadress: http://rebbsi.blogg.se/
Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg! säger:

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-19 | 00:17:50
Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/
Anonym säger:

kan väl inte påstå att allt är bra precis

2009-04-19 | 13:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback