FUCK

Jag vet seiöst inte vad jag ska göra längre..
jag vet inte om jag ska skratta elr gråta.
Jag vill fan inte att de ska vara så här

Jag vill ha allt som de va förr, när allt va kul..
när man kunde skratta åt allt, när man inte behövde känna tårarna rinna ner för kinderna..
Nu behöver jag bara få dej i mina tankar så började de rinna tårar ner för mina kinder, jag kan kolla på en bild på dej, så börjar de rinna tårar ner för mina kinder :(

Jag vill inte ha de så här, jag vill att allt ska bli som de va förr,

Jag älskar dej fortfarande, jag vet inte varför..
men de bara är så och de finns inget att göra åt saken :(

Du kommer alltid finnas kvar, du kommer alltid vara den som betytt mest för mej,

I alway gona love you ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback