Du sa jue ?

Du sa att du alltid skulle älska mej, du skulle aldrig sluta älska mej, för jag va de absolut bästa som hänt dej..
och du ville aldrig förlora mej vad som än hände, och du skulle alltid tycka om mej, vi skulle alltid vara kompisar, jag skulle alltid finnas i ditt hjärta !

Så vad har hänt ?
Bara för att DIN nya inte tycker om mej så kan du väl ändå hålla allt du sakt ?
jag trodde så himmla mkt på dej när du sa allt de du sa..
Jag ville ju också att de skulle vara som du sa.. vi skulle aldrig överge varandra ?
Vi skulle alltid hålla kontakten ?

Äre så nu elr ?
Neej skulle inte tro de,
Nu snackar du bara skit bara för att DIN nya inte tycker om mej ?
Jag har fan inte gjort henne ett skit, de är hon som håller på mej mej hela tiden..
Jag säger vad jag tycker eftersom hon klankar ner på mej å säger att jag har förstört hennes liv ?
Jag har inte gjort de ?
de är ju knappast mitt fel att nån inte vill vara med henne men med nej ?
Folk har ju faktiskt en egen vilja och gör som dom vill ?

Everything was good. And i miss you
<3

Kommentarer
Jennifer säger:

Hej, och tack! :) Det var snällt sagt ^^

Vad gillar du mest med min blogg, då?

2009-04-19 | 19:07:05
Bloggadress: http://www.miisery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback