Nu börjar jag känna hur nära det är!

Skoldagen har väl enda gått hyfsat fort idag, mycket skratt och slams sådär en fredag, precis som de ska vara, eller ja iallafall försöka ha de så, för att lätta upp stämningen för att de bara är några få timmar kvar tills man har HELG!

Nu blir de alldeles strax att ta tag i dedär med att packa, behöver inte så otroligt mkt eftersom vi inte är borta så jätte länge, men lite måste med iallafall, och KAMERAN är ett måste!!

Sen blir de att fara och käka pizza eller något sånt, och sen blir de nog en tidigkväll för att sedan gå upp kring 3 inatt och börja rulla ner mot GÖTEBORG!! Och fyfan vad jag är taggad nu alltså, känner att de inte är speceillt många timmar kvar nu alltså!!

Men jag kommer såklart att sakna min Babe sjukt mkt, tur att de bara är några dagar, och dom kommer nog gå fort, så när jag kommer hem blir de att slänga sig i hans armar och bara vara! <3
 
Bjuder på en gammal goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback