Sliten

I helgen har de ju inte hänt mycket alls.
Fredagen låg jag hemma framför tv:n hela kvällen, och somnade väl vid halv8 kanske.
Lördag var de jobb som gällde, 06.45-17.00, så var gode trött och slut när jag kom hem, så även då blev de en lugn kväll och jag somnade tidigt!
Söndag var de också jobb 06.45-17.00, så blev en lugn kväll då också!
 
Idag har jag bara legat i sängen hela dagen framför tv:n och halvsovit.
Gick inte upp försen när pappa kom hem från jobbet för att äta middag, men mådde så jävla pissdåligt så de blev bara mjölk och flingor till middag för mig.
Sen for vi en sväng upp på solbacken, och sen vi kom hem därifrån har jag bara suttit här och latat mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback