Lycka!

Jag tror att jag är den lyckligaste människan i hela världen, eller ja enligt mig själv iallafall.
För jag har fina vänner, och jag har världens bästa och finaste pojkvän, som betyder allt för mig, utan honom skulle jag inte sitta här och skriva nu.
 
Han är verkligen de absolut bästa som finns i mitt liv, han är verkligen min absolut bästavän, den jag kan vara mig själv med, den jag kan prata med om absolut allting, känner mig alltid trygg i hans närhet!

Min kärlek till honom går verkligen inte att beskriva med ord, skulle kunna skriva hur mycket som helst, men endå inte fått sagt de som behövs.
Och oavsett vad som än händer, så kommer han alltid att vara min absolut bästavän, för bättre vän än han finns verkligen inte, kommer aldrig att hitta en vän som är som han.
 
Han får mig att må bra, han får mig att skratta, jag får fortfarande fjärilar i magen när jag ser honom.
MIn finaste.
 
JAG ÄLSKAR DIG! <3
21/8-13 ett datum jag verkligen aldrig kommer att glömma <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback