Ska fan klara detta NUUUUU!!!!

Denna skoldag har gått hyfsat fort enda, har bara haft 2 lektioner, så sitter på den tredje nu och försöker vara lite duktig och jobba med Historia uppgiften vi har fått, och Emma sitter brevid mig och säger " Fan de står ju inget, blir ju tokig på de här" HEHEHEH!!!
Håller helt med henne, för jag fattar typ noll men enda inte... -.-
 
Ikväll blir de nog att bara ligga framför tv:n och mysa med Älskligen som äntligen kommer ikväll!

Och före han kommer så ska jag försöka läsa sidorna i juridik boken som vi fått i uppgift att läsa..
Ska även försöka att kolla igenom körkortsboken en snabbis om jag hinner :)

Nu ska jag vara duktig och återgå till arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback