Dålig uppdatering iknow...

Har inte hänt allt för mycket sen jag skrev sist..

Men eftersom Marcus är i Norsjö hela helgen och lanar med Sebbe, så passade jag på att fira världens finaste Lovisa igår, blev middag och förfest, sen drog vi ut på Allstar och hade de allmänt trevligt. Men min huvudvärk som vägrar ge med sig, var och hälsade på typ hela kvällen igår. Men jag hade trevligt med underbara människor ändå! =)

Ikväll blir de ännu en kväll med trevligheter, för denna kväll kommer också att tillbringas i stan, men inte på krogen, utan jag kommer åka bil med Fält och några till, vilka vet jag inte riktigt än! Men roligt kommer de nog att bli. 
 
Och imorgon kommer äntligen Finaste hem, fyfan va jag ska krama han då, kommer aldrig släppa taget, har knappt träffat han på 2veckor nu...
I miss him<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback