Vart tog glädjen vägen?

Undra vart all min glädje tog vägen egentligen, känner mig inte taggad på att göra någonting längre, känner mig inte ens nästan glad, vad är de som händer med mig?
Och skallen värker hela tiden. Ingenting är som de ska.
Jag tror jag behöver en ny start, men vart ska jag börja egentligen? Jag har ingen aning om någonting längre, kan inte tänka, kan inte göra någonting utan att allting bara blir/känns fel.
Vill bara att glädjen och livslusten ska komma tillbaka, så att allt kan bli lika bra som de var bara för någon dag sedan, när jag var på att göra allt, när jag verkligen uppskattade livet, och tyckte att allt var kul, när jag kunde skratta åt mina egna skämt, när självfortroendet enda var hyffsat högt. Men även de har sjunkit ner på botten igen, och jag trivs inte med någonting. Skulle helst av allt bara vilja ligga hemma i sängen hela dagarna och bara dö eller något.
Och bara ignorera allt som har med livet att göra ett tag, för att kanske kunna tänka igenom allt, för att försöka få en förändring, komma på hur jag vill ha de, och hur jag ska göra osv. För de enda som kommer funka är nog en förändring, en ny start helt enkelt, för att komma över allt detta. Fast egentligen vet jag inte riktigt vad de är jag måste komma över, har bara hamnat i en jävligt dålig svaka i livet. Och måste försöka ta mig upp igen, hur de nu ska gå till, för jag har ingen ork, orken är också som bortblåst.
Everything is just wrong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback